Moji trenutni osebni tekaški rekordi



Tekaška dejavnost me je zasvojila šele pred dobrim letom in pol, tako da upam, da je še kaj prostora za izboljšave :)

Komentarji

Oseba stella sporoča …
Danes po kratkem premoru.
Rekorda ne bo... bo pa tek
Oseba Valter Kranjc sporoča …
Važno, da se teče in to z občutkom. Rekordi pridejo potem sami od sebe ;)
Oseba mojchka sporoča …
Prostor za izboljšave je vedno.
Ma, bolj pomembno je, da uživaš.
(preberi knjigo Hitri po petdesetem ;)
Oseba Valter Kranjc sporoča …
mojchka, sem knjigo pravkar prebral :) Zanimivo branje.
Sedaj tudi razumem, zakaj se po intenzivnem teku vedno tako dobro počutim, medtem ko tega ne morem reči za zelo počasne dolge teke
Oseba mojchka sporoča …
Jaz sem zmeraj zmatrana, al tečem hitro al počasi :)
Je pa res, da se je težko pripraviti počasi teči, ko imaš v nogah že ustaljeno eno določeno hitrost (pravi tista, ki teče počasi počasi :)
Oseba Valter Kranjc sporoča …
Se ne strinjam, da si zelo počasna. Sva si kar blizu. Počasna sva samo v primerjavi s Kenijci :) Oni ves čas držijo tak tempo, ki ga jaz še med intervali ne dosežem.
Tudi jaz imam v nogah neko ustaljeno potovalno hitrost, ki pa jo občasno načrtno spreminjam. Velik vpliv ima tudi sprememba pretečene razdalje. Je en zanimiv trik. Če en dan pretečem 20 km in naslednjič v istem tempu 10 km, imam po takem teku občutek, da sploh nisem tekel in sem potem cel dan poln energije