Prvi maraton

Danes sem odtekel v neznano deželo - in preživel :)
Rezultat ni nič posebnega a za prvič naj bo. Sem vsaj videl, ali sem sposoben opraviti s tako razdaljo.

Vseeno me malo skrbi. Tekaški strokovnjaki trdijo, da je človek pripravljen preteči maraton po štirih letih rednega teka. No. Jaz sem prišel do sem šele po dobrem letu in pol tekanja...

Komentarji

Oseba mojchka sporoča …
Ma, saj si bil že prej aktiven, ne?
PO mojem tisto velja za tiste, ki vstanejo po dolgih letih s kavča in začnejo migati..
Oseba mojchka sporoča …
Aja, pa čestitke za maratonsko razdaljo. NI mačji kašelj, vem!
Oseba Valter Kranjc sporoča …
Po svoje že. Veliko sem hodil v hribe in se fitnesiral, tako da neka podlaga je le bila. Tekel pa nisem popolnoma nič in to že od končane šole.
Če sedaj pomislim, so mi prav učitelji telovadbe vzgojili zamero do teka, saj smo morali vedno šprintat ali teči na polno do izčrpanosti. O kakšnem vzdržljivostnem umirjenem teku, ki ga izvajam sedaj, pa takrat ni bilo niti malo sledu.

Hvala za čestitke. Ta razdalja je res kar velik zalogaj. Do štiridesetega kilometra sem še tekel normalno, potam pa mi je začel tempo počasi upadat. Nisem imel kakih posebnih težav, samo hitrosti ni bilo več. To je trajalo kakšen kilometer, potem pa sem začel znova pospeševat na prejšnjo hitrost in jo še presegel. Verjetno bi lahko tekel še dalje, če ne bi takrat prišel do zastavljenega cilja.
Sedaj me pa res zanima, če bi bil sposoben napredovat do ultraša :) Resno. Tek po razgibanih gozdnih in gmanjskih potkah mi je res všeč. Ko sem nekaj mesecev nazaj opravil 38 kilometrov po Nanosu (do Predjame in nazaj krožno), se mi je zdelo lažje, kot tale ravninski maraton