Kovk - Predmeja - 119 foto

Raziskovalni fotosprehod od doma čez Kovk (zgoraj na fotografiji) in križarjenje po Gori do Predmeje in od tam v dolino ter proti domu. Čeprav živim na pobočju te gore, sem danes spoznal, kako malo jo poznam in koliko zanimivosti še skriva v sebi. Hoje je pa naneslo za dobrih 11 ur

Skozi mešani gozd

Na pravi poti

Pot je lepo označena

Čez preplet korenin

Čez kamenje v pravo smer

Pot se kar naprej strmo dviguje

In dalje čez skalovje

Hitro gor čez skalovje. Pot je dobro obiskana in zato dobro shojena

Na polovici poti

Spet čez kamnite stopnice

Znamenje

Med skalami

In čez skalo

Končno steza postane položnejša in lepša

Hitro dol

Najbolj priljubljen zvonček na Gori

Vpisovalnica

Sunčnca. Planota na Kovku, od kjer vzletajo jadralni padalci in zmajarji

Me prav zanima, če se je kakšen kamikaze res spustil dol po teh skalah

Križevje

Oblikovan od burje



Proti Vipavi.
Zaradi močnega mrča na ta dan ni bilo dobrih razgledov v dolino.

Proti Ajdovščini

Če komu zaradi nahrbtnika kaj škrtne v hrbtu, se lahko tukaj raztegne

Razgledišče

V parih

Bajer

Na gori je vse lepo obdelano

Meja in zaščita pred burjo

Sinji vrh. Del poti po Gori sem prehodil po asfaltu, ker je sedaj pot po robu zaraščena in pot pelje tudi skozi pašnike, kjer se pase nepredvidljivo govedo

V spomin in opomin



Škraplje







Na Sinjem vrhu





Bazen s pogledom na morje

Tokrat Sinji vrh ni upravičil svojega imena, saj je ponujal meglene razglede

Starinska domačija

Zaščita pred požarom

Moderna skulptura

Kraje iz kažipota se je bolj slutilo kot videlo



Avtobusno postajališče

Otliška velikanka

Kapelica

Otliška oštarija, kjer sem si privoščil poživljajočo kavico in kjer mi je prijazna natakarica dopolnila tekoče zaloge



Otlica oziroma Wtlca

Proti robu

Pašnik brez krav

Otliško okno

Pri kamnitem polžu. Menda pade ob sončevem solsticiju vrh sence tega stožca na sredino polža

Kamniti polž


Proti Predmeji

Če bi imel vsega dovolj, bi se tukaj spustil v dolino in bi bil v eni uri pri izviru Hublja









Rumen pašnik

Nazaj proti Predmeji. Imam občutek, da sem nekje zgrešil pot, saj sem do Predmeje potreboval le slabo uro hoje. Pa sem vmes veliko fotografiral in se ustavljal 🙂

Rumene markacije označujejo Pot po Angelski gori

Sledenje oznakam

Skozi gmajno

Kamnitih zidov je vse polno



Počivališče in razgledišče



In znova se je treba vzpenjat gor

Nepričakovano sem osvojil še en vrh - Dolski Maj z žigom in vpisno knjigo

Pogled proti oddaljeni Ajdovščini

In proti Predmeji



In na Predmeji



Čas za malico

Najlepši in najboljši spomenik na Gori 🙂



Proti Ajdovščini

Znameniti predmejski tuneli







Zapustil sem lep gladek asfalt in jo v dolino mahnil po krajši kamniti Resslovi cesti

Resslova cesta

Senca, mir in pomirjujoči hrušč ptičjega žvrgolenja

Konec Resslove ceste a še vedno visoko nad dolino

In spet na gladkem a vročem in zaradi prometa nevarnem asfaltu

Resslova cesta

Hišica na skali

Pojma nimam, kaj počne ta lepa cajna tukaj



In spet na makadamu. Pravzaprav je to protipožarni izsek

Pot skozi srce

Srna tik nad Lokavškimi hišami

Lokavec. Odločil sem se, da bom sledil pušcicam

Sedaj je Hubelj podoben večjemu potoku

Na poti domov sem pozdravil še te možiclje

Prej sem bil zgoraj, vračam pa se od spodaj


Ne. Danes ne grem več na Kovk. Mogoče jutri

Sem ga srečal in mi je rekel iaa

Spet še malo kamnitih stopnic

In prihod na sončno gmajno

Rumena cesta

Skozi dišeče borovce

In spet na asfaltu

Še malo hoje v klanec

Starodobnik

Colska oglasna tabla

Ob pogledu na to umetnino, sem dobil željo po neki drugi pijači

Pozdrav domačemu makadamu

Sence so že krepko podaljšane

Še zadnji ovinek pred domom po dobrih enajstih urah hoje

Komentarji