Po Nanosu Od Abrama do Pleše - 60 foto

 In pot pod noge


 V hladu gozda


 Tu manjka tabla, da se govedo pase na stezi. Sem se moral sredi poti obrnit in se vrnit nazaj sem in iti okrog po prašnem makadamu


 Okrasni grm


 Na prvi poletni dan sonce že pripeka


 Priključek na stezo na naslednjem križišču


 Nanos je poln osamelcev




 Ta ni zdržal pritiska

 Pogled od kje sem prišel









 Hišica

 Nanos je apnenčasta kraška gora


 Skalovje

 Pušeljc





 Na pravi poti


 Stezica

 Sredi divjine

 Sem izbral desno tadaljšo pot


 sv Hieronim


 sv Hieronim


 sv Hieronim


 Vipavska dolina

 sv Hieronim


 Križišče

 Pešaki, da boste vedeli


 Se vidi cilj


 Strma nanoška stena


 Pleša



 Ubeljsko

 Polja pri Ubeljskem


 Bukovje

 Vojkova koča

 Skoraj brezpotje

 Znova v senci




 Markanten



 Stezica

 Reli ovinki

 Čezslovenska pot



 Opoldan








 Ženitovanje











 Tudi na nanosu raste krompir

Lovec

Komentarji

Oseba stella sporoča …
Včasih ko sem tako hodila, sem sam hodila...

Zdej tega že dolgo ne počnem več, hodim, opazujem, fotkam in kar traja.
... ma naj traja.. ker je prav tako.


Super reportaža "poti pod nogami" in fotoaparatom v rok.
Oseba Valter Kranjc sporoča …
Ja. Marsikdo se še vedno razburja: Pusti fotoaparat in uživaj v trenutku!

A on ne ve, da s fotoaparatom v roki ravno tako uživam v trenutkih in ko čez čas te fotografije znova gledam, se mi ta čustva povrnejo